2010 m. liepos 17 d., šeštadienis

cukinijos ir sąmokslas


kas gali būti geriau pusryčiams nei kepta cukinija žalioj verandoj? na nebent kepta cukinija su naminiu česnakiniu majonezu. bet tam reikia gerų naminių kiaušinių. arba iš bėdos galima į pirktinį majonezą prispausti česnako. bet kadangi pas mane šaldytuve majonezas negyvena, tai vien dėl jo aš į parduotuvę netrepsėsiu.
taigi - nuostabus saulėtas rytas žalioj verandoj su kepta žalia cukinija. mmmmmm.....
labai norėjau šiandien važiuot kur nors paplaukioti, bet... pradedu tikėt sąmokslo teorija: visos ir visi mano draugai ir pažįstami kaip tyčia negali. aš netikiu sutapimais! čia tikrai kvepia sąmokslu! kiti net į lenkiją išvažiavo, kad tik nevažiuoti su manim maudytis. sugalvojo pasiteisinimą - žalgirio mūšio 600-ųjų metinių minėjimas. aha. ėmiau ir patikėjau. ne tokie išradingi teisinosi močiutės jubiliejais ir šiaip darbais.... taip taip. čia iš serijos "šuo suėdė namų darbus"... sąmokslas vienareikšmiškai...
kadangi aš, deja, žalio baseino neturiu, tai užsiimsiu kitais užsiėmimais. pvz. knygų koridoriaus tvarkymu. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą