2010 m. liepos 21 d., trečiadienis

vėsus rytas

Vėsus rytas. Pirmiausia pažiūriu per verandos kraštą - dubenėliai tušti. Vakar naktį lankėsi keli ežiukai, gal jie viska sutriauškino ir sučepsėjo. Pasirodo ežiukams labai patinka šprotai su batonu - čia buvo mano paskutinis kulinarinis bandymas įtikti Nulėpausei.
Geriu žalią arbatą. Baigiu skaityti labai įdomią knygą apie Cezarį.
Kitas rytinis siurprizas - raudoni spuogai ant kaktos ir ant skruosto. Žinau, kad jei išauga raudonas spuogas ant nosies - reiškia, kad kažkas įsimylėjo. O pas mane iškarto 2, bet ne ant nosies. Tai gal reiškia, kad 2 vyrai tik pradeda mane įsimylėti? Paskui spuogai artės prie nosies ir mano nosis sužydės ryškiai raudona aistringos meilės spalva?
Na... čia aš vėl bandau įžiūrėt pozityvą net ir spuoguose. Juk gražiame žmoguje viskas gražu. Ar gi ne taip sakė Puškinas? O gal ir ne Puškinas. Bet irgi pakankamas autoritetas. Tiks.
Ežiukų nuotraukų nebus. Kompas nenori draugaut su kortelių skaitytuvu.
Dar mane visi bara, kad aš nieko nedarau, mat, tik verandoj sėdžiu ir arbatą geriu. Labai norėjau parodyti ką aš darau, bet neparodysiu. Dėl tos pačios priežasties. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą