2010 m. rugpjūčio 3 d., antradienis

moteriška laimė

iš ko padaryta moteriška laimė? aišku, kad iš begalės reikšmingų ir nereikšmingų smulkmenų. ir be abejo 99% smulkmenų yra visiškai nesuprantamos vyrams. tačiau, šiandien aš į tai nesigilinsiu.

visi gerai žino, kad vienas iš kertinių "moteriškos laimės" akmenų yra batai. taigi šiandien aš atlikau savo moteriška priedermę ir apsilankiau batų parduotuvėje. tikslas buvo elegantiški moteriški bateliai. lengva būti moterim su 38 kojos išmiera. sunku, vai kaip sunku, kai mano kanopėlės 35-36 išmieros. išsimatavus 7 batelių poras numojau ranka ir pasikraipius patrepsėjus nusipirkau štai šitas nuostabiai raudonas klumpaites. ne kokie tai kroksai-šmoksai. odinės, minkštutėlės, smagutėlės, zomšinis vidus. labai rekomenduoju batų firmą Think!. (čia vietoj reklamos) o rekomenduoju todėl, kad jų batai labai patogūs. be to spalvingi, o ne zanūdiškai rudai-juodi. viduj padas išformuotas pagal pėdą. žodžiu, mano širdis priklauso jiems.

su naujom raudonom klumpaitėm jaučiuos kaip raudonkepuraitė - tik atvirkščiai. :)

va dabar vyrai pagalvos - ir kam rašyti apie batus?

o tam - aš gi moteris!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą