2011 m. sausio 25 d., antradienis

Nesimiega ir gyvūnai

Nesimiega. Tai pripešiojau iš visur gražių gyvūnų nuotraukų.
Man patinka gyvūnai. Ko gero, jų greitai nebeliks. Na, liks tik vištos, kiaulės, kalakutai, jaučiai, avys, katės, šunys, kanarėlės, žiurkės, balandžiai ir tarakonai. Na, dar tunas, lašiša, silkė, akvariuminės žuvelės, vorai kampuose, musės, uodai ir erkės. Žodžiu - maistas ir parazitai. O visi kiti gyvūnai pavirs į kailinius, iškamšas ir eksponatus zoologijos soduose.


Yra toks laukinės gamtos fotografas Eric Lefranc (www.ericlefranc.com). Jis nufotografavo šią baltąją lokę su lokiuku, besiglaudžiančius ant tirpstančios ledo lyties. Šitus išgelbėjo...
Yra daug dalykų, dėl kurių neverta graudentis ir varvinti ašaros. Bet gyvūnų man gaila. Pažiūrėjus šitą nuotrauką man nuoširdžiai gėda būti žmogumi.
Aišku, galima pradėti mosikuoti galūnėmis, kad globalinis atšilimas tik šiaip ciklinis reikškinys Žemės klimato istorijoje ir mes - protingi žmonės - čia, atseit, iš vis ne prie ko. Mašinos, fabrikai ir t.t. nieko netirpdo ir neteršia. O jei ir teršia, tai mes turime pilną teisę - nes mokame rašyti, skaityti ir net skaičiuoti. O tai, savaime suprantama, duoda teisę pasivadinti "civilizacija" ir pasinaudojant "progresą" sukurti daug išmoningų mašinų ir prietaisų, kurie padeda grečiau pjauti šaką, ant kurios sėdime.
Ir iš vis, meška pati kalta, kad nežiūri kur eina.

Na ką aš čia taip... Tiesiog man meškiukų gaila.
O dar va keletas mielų foto. Žiūrėdama į jas aš šypsausi.
(Deja, neradau autorių, tikiuos, jie nesupyks).









Labas rytas! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą