2011 m. vasario 20 d., sekmadienis

Apie špinatus


Aš labai mėgstu špinatus. Ne. Aš ne jūreivis Papajus. Bet mėgstu.
Girdėjau, kad sveika, nes juose daug baltymų, vitaminų, mineralų ir kitų gerų dalykų.
Dėl to kas sveika ir nesveika stengiuos nesukt per daug galvos, nes sveiko maisto mokslininkai patys iki šiol nesutaria šiuo klausimu. O kur jau man eilinei valgytojai...
Aš špinatus mėgstu visuose pavidaluose - žalius, virtus, keptus...
Jeigu jūs nemėgstate špinatų, tai reiškia jūs nevalgėte teisingų špinatų salotų. O jas pasidaryti labai paprasta: pundelį špinatų suplėšyti (taip atseit daugiau vitaminų lieka ir šiaip smagiau nei pjaustyti). Supjaustyti turimas kitas daržoves. Tinka viskas - pomidorai, agurkai, paprika, ridikėliai... Skanu ir vieni špinatai be draugų. Išspausti ar supjaustyti porą skiltelių česnako arba nedėti česnako jei nenorite kvepėti. Bet jis čia labai dera. Išspausti citrinos sulčių ir užpilti aliejaus.
Nesenia perskaičiau apie rapsų aliejaus naudą. Kad jis turi nemažai omega-3 riebiųjų rūgščių, o alyvuogių aliejus jų neturi. Taigi šįkart aš naudojau juos abu.
Rekomenduoju.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą