2011 m. vasario 21 d., pirmadienis

Apie sveikatingumą


Sausio pabaigoj aš savaraniškai, nieko neįtardama nei viena intuicijos styga apie visuotines akcijas, paskelbiau vasarį "sedovos sveikatingumo mėnesiu". O paskui žiūriu - ogi Vilniaus savivaldybė pavogė mano mintį.
Tiesa pasakius, mano sveikatingumo planas nepavyko. Visi įžadai nuėjo šuniui ant uodegos... Tikiuosi, kad tiems, kas šitus plakatus piešė sekėsi sveikatintis geriau nei man.
Bet būdama tikra komsomolka aš tikiu į šviesų rytojų. Oficialiai skelbiu kovą sveikatingumo mėnesiu. Dažniau eisiu į sporto klubą, spausiu šviežias vaisių ir daržovių sultis ir darysiu kitus sveikus dalykus ir mažiau nesveikų.
Na, o jei ir kovas nenusiseks - ateis ir balandžio eilė...

3 komentarai:

  1. Teisingai Adas sako. Reikia kovą paskelbt tekilos mėnesiu... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Irmantai - aš noriu gyventi ilgiau nei 3 dienas nuo tekilos mėnesio pradžios...

    AtsakytiPanaikinti