2011 m. balandžio 11 d., pirmadienis

32



Visai nebaisu.
32 gerai.
Iš pradžių skauda galvą, bet paskui praeina.
Ir dar torto liko.
Ačiū visiems už dalyvavimą ir sveikinimus.



9 komentarai:

  1. vajej, negi ir man skaudes?....

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai tu dabar jau įspėta - gali iš anksto pasiruošt nuskausminančių. :)
    aš tik paracetamoliaus po ranka turėjau - nepadėjo.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tai dažniausiai po tų "privalomų" proginių švenčių galvą skauda, nes ten tenka švęst ne pagal norą, o pagal datą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nors aš nesu "privalomų" švenčių mėgėja. Švenčiau net 2 kartus. Per 2 miestus. Ir visai smagiai šiemet tą galvą skaudėjo. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. 32 - metas jau būtų žinot, kad ne paracetamolį, o aspiriną tokiu atveju vartot reikia. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. tai, kad nieko kito nebuvo. šiaip, man ir aspirinas nemačyja. geriausiai saridonas tokiu atveju. bet neturiu dar įpročio vaistukus nešiotis su savim. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Tai vienas aspirinas ir nemačys. :)
    Reikia užsigėrinėt tabletes kava, mineraliniu ir lengvu alkoholiu - pakaitom. :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. tokiais rytais man nesinori nei kavos, nei jokio alkoholio. :)

    AtsakytiPanaikinti