2011 m. balandžio 27 d., trečiadienis

Apie grožius


Andrzej Dragan. Anorexia


Turiu aš mylimą tetulę. O ji turi nuomonę. Ir visada ją išsako garsiai. Tik įėjus pro duris. O jos nuomone aš esu stora, su baisiu pagurkliu, tragiškais plaukais, apsirengusi nesuderintai, neskoningai ir dar susigalmžiusi. Nežinau, ko ji siekia tokiais savo komentarais. Kažko matyt siekia, nes atkakliai juos kartoja jau kokius 16 metų. Kaip žirnius į sieną. Aš išvadų nedarau, jokių veiksmų nesiimu ir toliau vaikštau stora ir susiglamžiusi. Ir su baisiu pagurkliu. Tai gi tiems, kas manęs nėra matęs - iš šito aprašymo bus lengviau atpažinti gatvėje.
Ką aš galiu bepridurti apie grožį. Visi norime būti gražūs. Bet ne dėl paties grožio. Ir ne dėl veidrodžio. O tam, kad būti pastebėti. Patikti aplinkiniams.
Dažnai jei moteris atrodo nepriekaištingai graži, tai rodo jos desperatišką poreikį patikti pasauliui. Atkreipti į save dėmesį. Jai atrodo, kad pasaulis jos nepastebi, nemato, nemyli. O iš tikrųjų, žmogus nepakankamai myli pats save, jei leidžia kitiems būti savo vertintojais.
Ir deja, troškimas būti gražesniu, nei esi iš tikrųjų dažnai atrodo komiškai. Savimi nepatenkintais žmonėm meistriškai manipuliuoja grožio industrija ir kala kapitalą nepilnavertiškumo kompleksų dėka.

Einu į paskaitas su suglamžyta raudona palaidine. O dar aš kramtau nagus.





6 komentarai:

  1. Aš noriu būti graži, bet tik tiek, kad pažiūrėjus į veidrotį pati sau patikčiau. Jei sau patinku, tai vaikštau išsišiepus ir tada visi kiti sako, kad esu tą dieną graži. Va, šiandien nenoriu būti "graži" todėl sėdžiu susivėlus, nesidažius ir nesišukavus, apsivilkus suplyšusius džinsus ir suglamžytą plaidinę.. o mano vyras grįžęs vis vien pasakys, kad aš esu graži. :D

    Kažkodėl turiu tokį įsitikinimą, tokią nuojautą, kad tavo teta smarkiai klysta dėl tavo išvaizdos. :D

    P.S. Nesuprantu ilgų nagų mados: gi nepatogu vaikščioti su tokiais "kabliais" ant pirštų. :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir aš kramtau nagus, iki kraujo ir mėsos...
    Neturiu lygintuvo...

    Ir graži jaučiuos kai jaučiuos patogiai. Tuomet ir eisena tampa laisvesnė, ir veidas labiau švyti :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kam tas lygintuvas? Viskas išsilygina ant kūno, ir plaukai patys išsipurena. :)
    O dirbtinus nagus turbūt neskanu kramtyti. :))))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ir aš turiu tokią tetulę.. dar ji man bando įpiršti, kad jei nenueisiu išpažinties man nesiseks ir dar labiau sulaukėsiu..

    Keistas tas pagyvenęs jaunimas...

    J. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. :D Keista, bet pradėjau nebesiekti gražumo, idealios figuros, tada kai priaugau daug svorio. Supratau, kad nesuvokiau, budama normalaus svorio, kad atrodo labai gražiai. Kiek save kankindavau dietomis.

    Keistas tas protas ...

    O drabužiai išties išsilygina nešiojami ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. tai, kad tie 3 kg niekam iš tikrųjų neįdomūs, išskyrus tetules ir pavydžius pletkų maišus. :)
    o normalūs žmonės per daug užsiemę savimi, kad tai pastebėtų.

    AtsakytiPanaikinti