2012 m. sausio 13 d., penktadienis

Paskutiniu metu pagausėjo mano sveikos gyvensenos rubrikos rašliavos skaitytojų. Turbūt ne visi žino, kas aš tokia. Aptikau, kad anot Skirtumo, aš esu pavasirinio vėjelio dvelksmas, o Rokiškis laiko mane moteriškumo skleidėja ponia Ieva. Tai va, dabar bandau apsispręsti ar aš čia vėjelis, ar vis gi ponia.
Iki ponios man dar augti ir augti. O vėjelis skamba visai žavingai. Ir niekas manęs anksčiau nevadino, net kavalieriai. Tai va, vyriškiai - įsidėmėkit, moteriškėms visai patinka, kai jas vadina pavasarinio vėjelio dvelksmu. Taip taip, suprantu, kad nesąmonė, kad ne iš karto liežuvis apsiverstų. Bet nieko, pasitreniravus prieš veidrodį ir dar atitinkamą žvilgsnį nutaisius su tuo vėjeliu labai daug ką pasiekti galima. Pravers daugelyje gyvenimo atvejų.

Mano 2011-ųjų metų įvykis - persikraustymas į šitą keistą salą. Didžioji Britanija nemaža sala ir labai graži.  Dar ne viską apžiūrėjau, yra kas veikti 2012. Miestas Mančesteris manyje meilės iš pirmo žvilgsnio (prieš 3 metus) nesukėlė. Iš antro, ir iš trečio taipogi. Bet nusprendžiau duoti jam šansą, gal mums reikia pažinti vienas kitą geriau. Gal aš vis dar ilgiuosi Vilniaus, gal man reikia daugiau laiko...
Mančesteris nusipelno atskiro pasakojimo. Žavi mančesteriečių nuoširdi meilė savo miestui. O blogo miesto juk tiek žmonių šiaip sau nemylėtų. Juk nemylėtų, ar ne?
 Ir man patinka, kaip skamba "Miss Sedova". Chi chi.

Blogų aš beveik neskaitau. Daugiau žiūriu paveiksliukus. Nes būna, kad paveiksliukai geri, labai geri, o tekstas tarp jų apie tris meilužius. Išvados: prasti meilužiai, jeigu reikia net trijų vienetų. Ir iškarto imu abejoti ne tik autorės meilužių, bet ir viso blogo kokybe. Ir be to, labai daug raidžių apie tai rašo. Ar labai įdomu? Man savų užtenka. Tai ir nustojau skaityti.

O kodėl rašau? Kad mano mielos draugės ir draugai žinotų, kad aš sveika gyva. Kuo kvaršinu savo vėjuotą galvą ir ką mano akys mato.
O jei tai dar įdou ir plačiajai auditorijai - miela malonu. Nuoširdžiai prašom apsilankyti dažniau.

Šiandien mačiau atspausdintą programėlę, kur "renginio vedančioji Ieva Sedova". Vat kas būna, kai viskam sakai "taip". Kelio atgal nėra. Bet užtai smagu.

Einu plaukus dažyti, rytoj pasimatymas.

Tai va, aš tokia:



2 komentarai:

  1. :) Vėjelis ;) Net nesitikėjau, kad taip patiks ;)
    Aš gi šitą bandžiau apibūdinti pačios lengvumą. Žodžiai skaitomi taip pro smegenis (ten kažkur ties ausimis) švelniai nuglosto ir beveik visada palieka šypseną mano veide.

    AtsakytiPanaikinti
  2. ačiū, Skirtumai, tavo "vėjelis" man labai patiko, paglostė moterišką dūšelę ir net ir dabar vis dar sukelia šypseną. :)

    AtsakytiPanaikinti