2012 m. vasario 20 d., pirmadienis



Labai malonu, kad Aušra ir Rokiškis dalindami apdovanojimus padalino po blizgutį ir mano blogui. Blogas labai apsidžiaugė, pasijautė tokis stiliiiingas...Bet atsargiai su tais apdovanojimais, o tai dar išpuiks ant mano galvos. Jums tai kas, o man su juo gyventi reikia.

Pagal žaidimo taisykles priklauso save apsipaskoti septyniais punktais.

1. Viską jūs apie mane žinote. Gyvenau sau gyvenau Lietuvojtėvynejmūsųtudidvyriųžemėj kol nesugalvojau atskristi į užjūrio karalystę. Užjūrio karalystėje čiulba paukščiai. Ir man tai labai patinka. Gyvenant mieste girdėti čiulbančius ulbančius paukštužėlius labai smagu. Tiesa, kaimyniniame name vaikų darželis. Kas rytą gyvenimo gėlės kaip iš įkalinimo ištrūkę demonai klyldami, staugdami, baubdami, kriokdami, žviegdami ir visokius kitus įmanomus ir neįmanomus garsus skleisdami išsiveržia į kiemą. Žiūriu ir nesuptantu - kaip į tokį mažą mielą pabirutį telpa tiek triukšmo decibelų? Kaip tai fiziškai įmanoma? Ne viskas šitame pasaulyje moksliškai paaiškinama.

2. Intymiau: pripratau miegoti su ausų kamštukais. Jie irgi turėtų gauti stilingų ausų kamštukų apdovanojimą: orandžiniai, dailūs, apvalioje orandžinėje dėžutėje. Labai pozityvi apelsiniška spalva. Iš pradžių galvojau, kad tai iškrypimas į ausis kažką kišti. Bet jie labai gerai saugo mano sapnus nuo pašalinio triukšmo, o miego metu iškrenta. Ir prabudus aš vėl girdžiu paukščių čiulbėjimą.

Aš apie juos net eilėraštį sukūriau:

ausyse orandžiniai kamščiai
kamščiai orandžiniai ausyse
orandžiniai ausyse kamščiai
ilsiuosi ramybėje

3. "Oranžiniai" rašoma be "d".

4. Kai skamba mano žadintuvas, aš jam padėkoju. Net kai iš tiesų dar norisi miegoti ir miegoti. Padėkoji - ačiū tau, kad pažadinai, geras tu, gražiai groji. Ir ne taip bjauru keltis. Nors gal kalbėjimas su telefonu nėra sveiko proto požymis. Su virduliu nesikalbu. Tai dar nėr taip blogai.

5. Angliakalbėse šalyse pasirodo yra tradicija, kad vasario 29 dieną moterys gali pasipiršti ir vyriškiai negali atsisakyti. Tai aš dabar galvoju, gal pabandyti... Bet baisu - o jei tikrai sutiks.... Tektų bėgti į kitą salą. O ten paukščiai gal taip meiliai nečiulba.

6. Anglai mano apsirengtimo stilių vadina "smart". Niekada negalvojau, kad aš atrodau smart. Bet jiems geriau žinoti. "Smart" asociojuojasi pirmiausia su automobilio modeliu. Gal ir yra panašumų.

Domenico Gnoli


7. Patinka: čiulbantys paukščiai, katės visuose pavidaluose (o čiulbančios ypač), arbata (išskyrus mėtų, meškauogių, valerijonų), Erkiulis Puaro, kepti bandeles, pirkti audinius, vaikščoti į pasimatymus, avytės, Anglijos kraštovaizdžiai ir vaikščioti juose, cukinijos, Futurama, guminiai meškiukai, knygos (knygynai, bibliotekos), šaltiena (reikia pasidaryti), viskis, kalendra..
Nepatinka: idijotai, nuobodūs idijotai, pasipūtę idijotai, žuvies kvapas, bailiai, pagirios, sloga, kirpti kojų nagus, dideli prekybos centrai, laukti, silpna kava, knarkimas, reklaminės pertraukos, anyžiai, greitas maistas...

Kita žaidimo dalis vadinasi perduok kitam... bet kaip jau anksčiau minėjau, aš blogų beveik neskaitau. Todėl šitą dalį praleisiu. Vis tiek šitos grandininės reakcijos gale visi blogeriai apsidovanos vienas kitą. O jei kas nors dar negavo, o labai nori - prašom kreiptis, suteiksiu asmeniškai.
Štai keli geri blogai, į kuriuos užmetu akį laikas nuo laiko:
Labai geros nuotraukos: http://petrosphotos.livejournal.com/
Menai: http://camillaengman.blogspot.com/
http://blogdelanine.blogspot.com/
Paveiksliukai: http://theanimalarium.blogspot.com/

Gal kitą kartą parašysiu daugiau. Dabar valgyt labai noriu.





2 komentarai:

  1. Nerealūs tavo straipsniukai, nerealus minčių išdėstymas, nerealiai taikliai parinktos nuotraukos, skaitau, skaitau ir atsiskaityt negaliu :)
    Gaila, realybėj nėra tekę tokio žmogaus sutikt...
    O gal kai kuriuos ir jų genelias mintis tik rašymas išlaisvina?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū Virginija,
      labai malonu žinoti, kad mano tinklaraštis jums įdomus, kad randa atgarsį ir tikiuosi, padovanoja malonių akimirkų.
      paklausiu savo draugų ar aš ir realybėje tokia nereali... o gal geriau neklausti? :)))
      juokauju - aš gi žinau, ką jie galvoja, jie patys man dažnai tai sako "you're so awesome". čia rašau ne tam, kad save dar labiau pasigirti - tiesiog man labai patinka, kaip šitie žodžiai skamba. ir kai blogai jaučiuosi, kai kažkas nesiseka, kai nuotaika subjurus - pati sau pasakau - "ieva, you are so awesome". ir iš karto geriau. pabandykite - veikia. :)

      Panaikinti