2012 m. rugpjūčio 24 d., penktadienis


Susipažinau su korejiete. Iš tos, normalios Korėjos. Visalaiką jas maišau - Pietų? Lygtai Pietų.
Plepam.
Klausiu:
- Kiek tau metų?
Susimąstė...
- Aš gimus 1980-ais metais... Tai man... ... trisdešimt... ... ... du.
Keistai pasirodė, kad žmogus sunkiai žino, kiek jam metų.
- Matai, pas mus Korėjoj metus kitaip skaičiuoja.
- O kaip galima kitaip juos dar skaičiuoti?
- Kai žmogus gimsta, jam iš karti vieneri metai. Ir visi metais pasensta sausio pirmą.
- Tai išeina, kad gimusiam gruodžio 31-ą, sausio 1-ą jau 2 metai? O ne 1 diena? Kaip taip?
- Na taip. Ne per gimimo dieną pasensta metais, o sausio pirmą. Todėl Korėjoje man jau 33, o kitur 32.
Dyvų dyvai. Ir tiek.

1 komentaras:

  1. aha, aš irgi nustebus buvau, kai man viena korėjietė tai papasakojo :)

    AtsakytiPanaikinti