2013 m. gegužės 17 d., penktadienis



Aš gyva.
Tik užsiknisus.
Ieškau buto.
Pradėjau mokytis vokiečių kalbą.
Neriu kilimą žiūrėdama Doc. Martin.
Aš laiminga.
Vaikštau išsišiepus. Iš dantų liejasi laimės spinduliai. Tik niekas jų nemato.
Pakilo dopamino lygis.
Noriu daryti.

6 komentarai:

  1. kilimą??? ne nu jūs moterys susigalvojat veiklos kartais... ir dar mat nykštukais rūpintis yra blogas užsiėmimas.ot. Vsio, vėl ramia sąžine pažaisiu extra 30min ilgiau, nes Sedova neria kilimą. Bet ne, negerai. Žmonai toks paaiškinimas netiks :/ ech nesekmė, liks mano mini kareiviukai nekariavę :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O kuo bloga veikla? Ji, skirtingai, nei Kriso nykštukai netrukdo man užsiimti kitais darbais ir pabaigoje bus įspūdingas rezultatas. Koks skirtumas tarm šalikų mezgimo ir kilimo? Didelis - nes nertų kilimų praktiškai nėra.
      Man pvz. stojant į magistrantūrą reikia pateikti 12 projektų. Štai ir 1.
      Kompiuteriniai žaidimai ir nieko blogo, jei su protu.

      Panaikinti
  2. Nori vokiškai komandas duoti savo liurbiams ar ruošiesi į vokiečių žemes ES?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aha - shnele shnele swaize! :)
      Kitas jau kaip ir mokiausi kažkiek. Vokiečių dar nekrapsčiau. Įdomu.

      Panaikinti
  3. gal Schweine? Jiems tiktų. Va, paskaitau apie ką nors iš liurbių gyvenimo ir iš karto ramiau ant dūšios patampa. Matyt ir mano asmeninėje haliucinacijoje keli liurbiai liurbinai liurbinėja. Gero savaitgalio.
    Pagarbiai.

    AtsakytiPanaikinti