2013 m. gegužės 7 d., antradienis



Aš turiu klausimą.
Aš turiu daug klausimų. Jie šoka lindy hopą mano galvoje. Rock step triple step. Wiggle wiggle - wiggle wiggle.
Bet jie palauks. Niekur nedings.
Aš turiu klausimą jums, mano brangūs skaitytojai.
Pradėjau šitą blogą kažkada ir tiesiog šiaip. Kaip ir sau, kaip ir draugamas.
Dabar, technologijų dėka, jis patapo pliusuotas ir interaktyvus. Išaugo, subrendo. Ir tapo kaip ir nebevisai sau.
Tačiau, aš vis tiek nesuprantu, ką mano brangiems skaitytojams norisi rasti mano kukliame interneto kamputyje.
Jūs tik nepagalvokite, kad aš pulsiu pataikauti plačiai visuomenei. Aš labai prasta pataikautoja.
Bet juk galima suderinti malonu su naudinga, kad visi būtų patenkinti - ir jumi, ir mumi.
Šitas klausimas iškilo, nes vienas draugas pareiškė atsargiai ir iš tolo, kad liurbiai jam atsibodo. O kitas gerbiamas skaitytojas pasisakė priešingai - kad vien dėl liurbių ir užeina. Mano galvoje dabar frustracija ir baisus pasimetimas.
Prašau mane gelbėti.




10 komentarų:

  1. Liurbiai esti geruliai. Rašyk tai, kas įdomu ir svarbu tau, tada žmonės ir skaitys.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kadangi esi bloga pataikautoja, tai ir nekreipk i kitus demesio. Jei kam nors kazkas nepatinka, tegul neskaito. Linkejimai susirasti jaukia guzta!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš skaitau kaip vieno gyvenimo istoriją ir man patinka ir liurbiai ir visa kita kasdiena ir stebėjimai

    AtsakytiPanaikinti
  4. ne nu tai gi elementarno, Vatson! jei vienas prieš liurbius, o kitas už liurbius, vadinasi išlieka status quo- rašai apie tai, apie ką norisi pačiai :)

    p.s. o tie pliusai irgi subjektyvus dalykas - kartais žmogus užmiršti paspaust, o kartais nėr kada prisėst paskaityt iki galo ir paspaudi vien už tą pirmą matomą pastraipą, nors gal ten įrašas pvz apie katukų nešamą gėrį (oi koks siaubas, jei būsiu tokį užpliusinęs...)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Liurbiu tema kaip ir pabodus, bet tuo pačiu jie patapo tokiais pažįstamais personažais, kad neina apsimest, kad nė kiek neįdomus jų liurbiškas gyvenimas, kaip ir išgyvenimo šalia liurbių dilemos. Pasiilgstu Kažkieno išminties perrašymų. Bent sedoviškų paveiksliukų liurbiai neišliurlijo iš blogo :).

    AtsakytiPanaikinti
  6. Hmm.. geras klausimėlis, toks kaip virusas, visi rašantys ima ir paklausia tokio klausimo savo skaitytojų.
    Aš čia užeinu, nes : patinka stilius, patinka liurbiai, nepatinka liurbiai, patinka nuotraukos - jos visada nerealios. Kai daug dirbi prie kompiuterio, tai kartais norisi labai prasiblaškyti ir čia liurbiai - tinka. Mano manymu reikia rašyti ne kažkam, o, sakykim, dėl pačio rašymo, jei nuo to pačiai geriau. Bent jau aš taip ir darau, taip sakant garus nuleidinėju :D O kai rašai apie gyvenimą, o ne turistinį šalies vadovą su lankytimis vietomis, tai ir yra gyva, traukia sugrįžti. Rašyk, kad būtų gyva ;)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Aš Rasos komentaro kopijuoti nenoriu, ir man labai patinka tavo gyvenimo 'istorija' supinta su stebėjimais ir pastebėjimais. Todėl prašau ir toliau rašyt apie tai, ką nusimanai geriausiai, kas neramina/nuramina labiausiai ir pataikauti tik sau (na ir tiems, kuriems tuo metu nori). Juk čia Ieva stebuklų šalyje! O ne Ieva tik skiltyje apie gamtą/orus/dienos aktualijas.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Tu tik rašyk, rašyk :) mane asmeniškai veža tavo pasakojimo stilius, net jei tu apie kokius liurbius rašai. Ir nuotraukos veža - vis neatsistebiu iš kur tokių fainų atkapstai :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. man labiausiai patinka rašymo stilius, todėl skaityčiau apie bet ką, tiek pastebėjimus, tiek ekonomines analizes, kaip veikia traktoriaus variklis ir netgi apie vienaragius. nors neslėpsiu, man labai patinka ir liurbių gyvenimas. Ir paveiksliukai labai patinka, ir išminties perlai, t.y. tos citatos. viskas patinka. :D

    AtsakytiPanaikinti