2013 m. birželio 8 d., šeštadienis


Pas mus vasara. Bet vasara nekeičia liurbių gyvenimo būdo.
Krisas lygiai taip pat sėdi ant sofkutės su obuoliukiniu kompiuteriu ant kelių, apsikrovęs darbo biržos popieriais ir tuščia cocacolos tara.
Aš išeinu į kiemą sukti lanko. Krisas sako - keisti judesiai ir raitymasis neišgelbės tavęs nuo vėžio ir širdies smūgio.
Čia toks Krisinis optimizmas.
Vieną vakarą grįžau namo ir neradau rakto. Pasibeldžiau. Tylu. Paskmabinau Krisui. Atidarė užsimiegojęs. Bet buto tik 10 val. - anksti. Sakau - early to bed, early to rise makes a man healthy, wealthy and wise. To niekada nebus. Sako Krisas. Jokiais būdais. Nėra šansų.
Retsykiais jis eina savanoriauti į labdaros parduotuvę. Vieną dieną sako - ten rumunė atėjo, simpatiška. Ji formas kažkokias pildė, aš pamačiau jos vardą. Grįžau namo, radau ją feisbukę. Ir? Parašei? Ne. Mes juk net nekalbėjom. Bet ji tau patiko? Na, taip. Bet nėra jokių šansų. Ji galvotų, kad aš frykas. Bet moteriškėm patinka frykai, kurie įsimena jų rumuniškus vardus, randa jas interneta - atkaklūs vyrai su gera atmintim patinka moteriškėm. Ne, nėra šansų. Ir fotkėse jis visur pasilenkusi su šortukais.
Aha.
O Džo priešingai. Nors ir nesiprausia savaitėm - įsitikinęs savo patrauklumu. Nežinau, kaip jam taip gaunasi. Gal pašnekas apie Irano istoriją ar ekologiškus energijos šaltinius - ir mergaitės širdis apsąla. Nežinau... Tik jis pasigyrė, kad šiemet jau 4 mergaitės jo sekualinių pergalių sąrašiuky... Kaip taip...
Periodiškai Džo manęs paprašo išgelbėti jo gyvenimą. Na žinai, to paties, ko aš tavęs prašau kas porą savaičių. Gerai, sakau. Ir duodu jam 3 svarus. Ačiū, Jeiva, tu tokia maloni, Ačiū, tu išgelbėjai mano gyvenimą.
Jūs paklausite, kodėl aš neišsikraustau dar. Ieškau. Su padoriais simpatiškai butais čia problematiška. Architektai ne tik nežino, kad yra vandens maišytuvai, bet ir galvoja, kad keturi kvadrarianiai metrai - tai visai geras kambarys. Pilnavertis miegamasis. O tai, kad net mano rašomasis stalas ten neįsimontuotų, sako - tai būna ir maži rašuomieji stalai. Ir langai tokie, kaip griežto režimo vienutėse. Sako - už tai žiemą nebus šalta, dvigubas langas. Ir ko aš čia nepatenkinta?
Nenoriu mainyti supuvusio obuolio į supuvusę kriaušę. Linksminames toliau.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą