2013 m. spalio 15 d., antradienis





Brangūs berniukai, vaikinai, vyriškiai ir seneliukai.
Aš, aišku, suprantu, kad dalis jūsų giminės tiki, jog jo vienturtis genitalijus yra mažų mažiausiai visatos centras ir tobulas pono Dievo bei Motulės Gamtos kūrinys.
Aš toleruoju kiekvieno asmeninius įsitikinimus, kol jie nesibrauna į mano asmeninę erdvę.
Tai va.
Mano patarimas visai vyriškai giminei - siųsti mažai pažįstamai moteriškei savo genitalijaus nuotrauką - ne pati geriausia idėja. Siuntėjas, be abejo, tikėjosi, kad moteriškė liks suvažavėta, pakerėta ir visaip kaip apsąlųsi nuo pamatyto grožiaus. Iš pirmo žvilgsnio su grožiu anatomiškai viskas tvarkoj. Ne tame esmė.
Tiesiog, toks "ход конём" nepasiekė tikėtosi rezultato. Priešingai. Moteriškė iš pradžių minutę stulbinosi netekusi viso savo amo. Įdomi tokia beamė būsena - žiūri ir nieko nejauti, ir nieko negalvoji. Vakuumas. O tada nusprendė pasipiktinti dėl bendros tvarkos. Ir užblokuoti dėl šventos ramybės. Vyriškis labai įsižeidė ir nusiminė. Bet ką čia bepadarysi.
Aš suprantu. Dvidešimt pirmas amžius. Mes ne puritonai kokie tai. Bet vis gi... mano manymu, banali puokštė gėlių labiau užtikrintas variantas.



10 komentarų:

  1. :D Išminties perlai :D Negaliu nustoti juoktis...
    Šiam vyrukui gal koks ryklys nutraukė apatinę rūbų dalį? :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O gal kokia aistringa moteriškė? ;)

      Panaikinti
    2. Tai maždaug tas pats. Tikrai ne apatinius jis čia rodo :D

      Panaikinti
    3. Na, kartais būna vyrukas ir iš stuomens, ir iš liemens. Viskas tvarkoj - o apatiniai - vajezusmarja! Visą reikalą gadina. Tokie, tarsi mama ar močiutė būtų nupirkus. :)

      Panaikinti
    4. Vadinasi, be jų - geriau :D

      Panaikinti
    5. Teip!
      Bet gyvai, o ne aifoninė fotkė per fesibuką. :)

      Panaikinti
  2. Taip... kartais mes būnam labai išradingi :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Gal jis norėjo, kad žavi mergina paskelbtų jo nuotrauką geriausiu rakursu ir dar užtagintų. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na, kai aš jį draugiškai perspėjau, kad tokias foto siuntinėti mažai pažįstamiems žmonėms gali būti pavojinga, nes koks nors piktavalis gali panaudoti tokią medžiagą prieš jį - vyrukas baisiai pasipiktino "aš tavęs neprašiau man paskaitą skaityti".
      Ai, yra daug dalykų pasaulyje, kurių aš nesuprantu...

      Panaikinti