2014 m. sausio 1 d., trečiadienis



Tradiciškai nešvenčiu Naujų Metų. Dėl pateisinamos išsipūtusios priežąsties lengviau atsifutbolinti nuo kvietimų. Pernai švenčiau bare su draugaus, buvo labai triukšminga ir nuobodu. Tikriausiai tai mizantropijos išraiška, bet man smgiau megzti žiūrint lengvo turinio filmus, negu gerti šampaną minioje. Katinui smagiau sutikti naujus metus pasislėpus po lova. Kiekvienam savo.
Naujametinės rezoliucijos tradiciškai pildo eterį. Mano nuostata ateinantiems metams ir likusiam gyvenimui labai paprasta - atsikratyti idiotų. Per daug aš pakanti ir mandagi. Nors, gal ir ne visada... Čia jau skraido mano sparnuotos frazės "has anybody told you that you are an asshole?", "ignorance is not attractive", "you are a dickhead, full stop". Anglai tai vadina feminizmu. Aš - nepakantumu idiotizmui.
Deja, ne visų idiotų imanoma atsikratyti paprastuoju siuntimu labai toli būdu. Todėl gimtadienio proda užsisakiau bokso kriaušę - neigiamoms emocijoms išlieti. Psichologė kažkada man rekomendavo daužyti pagalvę - bet tai darydama jaučiuosi labai kvailai ir pagalvės mano kūdos.
Idiotai būna skirtingų rūšių - piktybiniai, nepiktybiniai, sąmoningi, siurbeliniai ir t.t. - bet visi jie vienodai ėda laiką ir energiją. Ypač energiją. Su amžium pradedu ją labiau vertinti, todėl spirsiu visus nenaudingus energijos siurbikus lauk.
Visai gera rezoliucija, skaitau.

Kam aktualu - su Naujais!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą